Dbamy o jakość naszych produktów i zawsze staramy się zapewnić Wam najlepsze doświadczenie zakupowe. Jeśli jednak zdarzy się sytuacja, w której jesteście niezadowoleni z zakupionego produktu, chcielibyśmy, abyście wiedzieli, że jesteśmy tutaj, aby Wam pomóc.
Z przyjemnością informujemy, że przyjmujemy zgłoszenia reklamacyjne dotyczące naszych produktów. Dzięki naszemu systemowi online, możecie Państwo łatwo zgłosić reklamację w kilku prostych krokach. Po dokonaniu zgłoszenia, zostanie ono przekierowane do naszego systemu, gdzie zostanie dokładnie sprawdzone.
Aby zgłosić reklamację online, prosimy kliknąć w poniższy link:
Zgłoś reklamację
Prosimy do opisu problemu dołączyć także numer zamówienia w naszym sklepie lub numer paragonu/faktury.
Nasza firma zawsze stara się rozpatrywać reklamacje z należytą uwagą. Po zaakceptowaniu zgłoszenia, nasz wykwalifikowany pracownik odezwie się do Państwa, aby uzgodnić dalszy proces postępowania w sprawie reklamacji. Jesteśmy zobowiązani do tego, abyście Państwo byli w pełni zadowoleni z naszych produktów.
Dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyliście nasze produkty, i za wybór DOM SYSTEM. Jesteśmy gotowi pomóc w rozwiązaniu wszelkich problemów, jakie mogą się pojawić podczas korzystania z naszych produktów.
Z poważaniem,
Zespół DOM SYSTEM